Ako nakupovať

1. krok – Vytvorenie objednávky

V jednotlivých kategóriach ponúkaných produktov si vkladáte tovar do košíka. Nákupný košík obsahuje celkový zoznam Vami vybraného tovaru, množstvo a cenu. Skontrolujte si jeho obsah a správnosť objednaného tovaru. Je možnosť aktualizovať počet kusov objedného tovaru, prípadne z košíka produkt odstrániť alebo pokračovať v nákupe.

2. krok – Registrácia zákazníka

Je nevyhnutná, ak chcete vytvoriť objednávku cez internet. Slúži pre správne doručenie objednaného tovaru až do Vašich rúk. Preto je potrebné údaje vyplniť korektne. E-mailová adresa je informačným kanálom o postupe vybavovania Vašej objednávky. Dôležitými sú tiež otázky spôsobu platby a doručenia balíčka. Posledným krokom je “Odoslanie objednávky”, kde sú uvedené všetky údaje o objednávke. Tým sa objednávka stáva záväznou.

3. krok – Spracovanie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude obratom doručený e-mail o jej prijatí. Následne obchodník spracuje Vašu objednávku a overí dostupnosť tovaru na sklade. Objednávka okamžite pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. V prípade ak objednaný tovar nebude na sklade, budete ihneď informovaný o čase jeho možného doručenia, príp. o ďalšom postupe. Objednávka je ďalej vyfakturovaná, zo skladu zaslaná na zabalenie a expedíciu, o čom budete informovaný e-mailom.

4. krok – Expedícia objednávky

Po fyzickom odovzdaní zásielky Slovenskej pošte alebo kuriérovi je objednávka vyexpedovaná a tovar Vám bude doručený nasledovný pracovný deň (maximálne však do 3-5 pracovných dní) priamo na uvedenú adresu.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie