Ako nakupovať

1. krok – Vytvorenie objednávky

V jednotlivých kategóriach ponúkaných produktov si vkladáte tovar do košíka. Nákupný košík obsahuje celkový zoznam Vami vybraného tovaru, množstvo a cenu. Skontrolujte si jeho obsah a správnosť objednaného tovaru. Je možnosť aktualizovať počet kusov objedného tovaru, prípadne z košíka produkt odstrániť alebo pokračovať v nákupe.

2. krok – Registrácia zákazníka

Je nevyhnutná, ak chcete vytvoriť objednávku cez internet. Slúži pre správne doručenie objednaného tovaru až do Vašich rúk. Preto je potrebné údaje vyplniť korektne. E-mailová adresa je informačným kanálom o postupe vybavovania Vašej objednávky. Dôležitými sú tiež otázky spôsobu platby a doručenia balíčka. Posledným krokom je “Odoslanie objednávky”, kde sú uvedené všetky údaje o objednávke. Tým sa objednávka stáva záväznou.

3. krok – Spracovanie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude obratom doručený e-mail o jej prijatí. Následne obchodník spracuje Vašu objednávku a overí dostupnosť tovaru na sklade. Objednávka okamžite pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. V prípade ak objednaný tovar nebude na sklade, budete ihneď informovaný o čase jeho možného doručenia, príp. o ďalšom postupe. Objednávka je ďalej vyfakturovaná, zo skladu zaslaná na zabalenie a expedíciu, o čom budete informovaný e-mailom.

4. krok – Expedícia objednávky

Po fyzickom odovzdaní zásielky Slovenskej pošte je objednávka vyexpedovaná a tovar Vám bude doručený nasledovný pracovný deň (maximálne však do 3-5 pracovných dní) priamo na uvedenú adresu.